Poziv za dostavu ponude – za nabavu namještaja
DOM ZA ODRASLE OSOBE TROGIR
Tina Ujevića 11, Trogir
Klasa:550-00/19-01/479
Ur.br:534-01-03-19-1
Trogir, 19. lipnja 2019.g.
Naručitelj Dom za odrasle osobe Trogir započinje postupak za nabavu namještaja za potrebe korisnika, evidencijski broj nabave 4 /19, te Vam upućuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Ovaj postupak Naručitelj provodi sukladno čl.15. Zakona o javnoj nabavi (N.N. 120/16) i Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave Doma za odrasle osobe Trogir (Kl: 550-00/18-00/352, Ur.br: 534-01-1) od 20. lipnja 2018.g.
- Podaci o naručitelju
Naziv: Dom za odrasle osobe Trogir
Sjedište: Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
OIB: 50259535567
e-mail: korisnik534@mdomsp.hr
fax: 021/796-439
tel: 021/881-522, 885-203
- Podaci o predmetu nabave:
Naziv predmeta nabave: Namještaj
Opis: Predmet nabave je namještaj za opremanje soba za smještaj korisnika – kreveti, ormari i noćni ormarići, prema traženim uvjetima određenim tehničkom specifikacijom i pozivnom dokumentacijom koje su sastavni dio ovog Poziva za dostavu ponude.
U cijenu ponude moraju biti uključeni dostava i montaža opreme na mjestu isporuke.
Procijenjena vrijednost nabave: 198.000,00 kn bez PDV-a.
Mjesto i vrijeme isporuke: Dom za odrasle osobe Trogir, Tina Ujevića 11, 21220 Trogir, isporuka u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora, u vremenu od 07.00 do 13.00 sati
Kriterij odabira ponude: najniža cijena.
Plaćanje: u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa
- Podaci o ugovoru:
Nakon zaprimanja suglasnosti Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku na provedeni postupak nabave, donosi se Odluka o odabiru najpovoljnije ponude i zaključuje se Ugovor.
Sastavni dio Ugovora čine troškovnik sa specifikacijom i ponudbeni list koji se nalaze u prilogu ovog Poziva.
- Razlozi isključenja ponuditelja:
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Dokaz: potvrda Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda.
- Obvezni sadržaj ponude:
– Ponudbeni list (prilog 1) – ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
- Troškovnik (prilog 2) – ispunjen, ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe
- Potvrda Porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana od dana otvaranja ponuda
- Dostava uzoraka uz ponudu do isteka roka za dostavu ponuda
- Dostava ponude:
Ponude se dostavljaju poštom ili neposredno na adresu Naručitelja:
Dom za odrasle osobe Trogir
Tina Ujevića 11, 21220 Trogir
Pisana ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj se upisuje: naziv naručitelja, naziv ponuditelja, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“.
Rok za dostavu ponude je 24. lipnja 2019.g. do 13.00 h.
Ravnatelj:
mr.sc. Nenad Belas